DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 5 maart 2024

Gisteren even lente....

Eergisteren zaten wij hier aan de kust in de verkeerde hoek, maar gisteren was het echt het lentegevoel. 

 We liepen zelfs met onze (winter) jas open. Zon, zee, strand en druk op de terrassen.

©Sylvia`s Quilts

Het was eb. 

©Sylvia`s Quilts



©Sylvia`s Quilt



©Sylvia`s Quilts

©Sylvia`s Quilts

En nu maar hopen dat er van de week nog een paar fijne zonnige dagen komen, daar is iedereen wel aan toe denk ik!!


Groetjes Sylvia.


3 opmerkingen:

  1. Foto's van de boulevard in Vlissingen prachtig ik hoop dat het in September ook nog mooi weer is. Ieder jaar maken wij de mooie fietstocht vanuit Domburg naar Vlissingen geweldig.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maakte al lopend even een rondje Bovenkerk. Verkeerde jas aangetrokken die ik op de terug maar open heb laten hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, gisteren was het heerlijk! En wat valt het vandaag dan tegen... Maar je hebt prachtige foto's, Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...