DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 1 februari 2024

Probeersel en hulpmiddel.

Omdat de bloemenquilt alleen nog wacht op de binding, ben ik aan het nadenken over een volgend project.

Ik wil wel weer iets met stroken doen, die ik bij de voordelige grote zaak overzee had besteld. De kwaliteit is geen Moda, maar veel geld voor een probeersel vond ik zonde.

Kant en klare stroken zijn handig, hoef ik die niet te snijden, beter voor mijn handen. 

©Sylvia`s Quilts


Hier de achterkant van het op papier genaaide blok met het "hulpstuk " een brok ijzer, geleend van DH, om de liniaal op zijn plaats te houden. Nadeel, je moet het wel met twee handen optillen!

 Nu hoef ik niet met gespreide vingers en duim te snijden.

©Sylvia`s Quilts

De voorkant in wording, maar ik moet nog wel heel erg wennen aan de dessins en kleuren van de repen stof. En er zitten alweer meer stofjes van "mezelf"i n dan van de rol met stroken?!!


© Sylvia`s Quilts

Voor de hoeken wil ik kiezen voor deze kleur verlopende tinten.

Maar ik ben het er nog helemaal niet over eens of ik het leuk vind zoals het er uit komt te zien. Nog maar even laten bezinken of iets anders verzinnen.

Groetjes Sylvia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...