DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 18 februari 2024

Na regen komt zonneschijn.....

keer dit spreekwoord voor vandaag maar om; "na zonneschijn regen!"

Dus dat wordt vandaag een uitgerekende dag om te patchen. Niet héél de dag, want meestal is er ook nog wel wat anders te doen.

Het probeersel uit mijn vorige "post" heeft niet de inspiratie gegeven, die ik had verwacht. Kan gebeuren, ligt nu even apart....te wachten?!

Ik ben teruggekeerd naar de string quilt met de sterrenpunten. Ik vond dat zo leuk en relaxed om te maken, dus ben ik er nu nog één aan het maken.

©Sylvia`s Quilts

Hier een foto van de eerste zes blokken. De punten met twee verschillende ton sur ton tinten.


©Sylvia`s Quilts

Hier nog een keer de quilt met de grijze punten kant en klaar. 


©Sylvia`s Quilts

Vandaag ga ik verder aanrommelen op mijn werkkamer en tussen de rommel, d.w.z. div. stroken, strookjes, afval punten zoeken naar een beetje leuke combinatie.

                                                     Prettige dag,
                                                     
                                                     groetjes Sylvia.
                                                    

Nu een dagje verder heb ik de lay-out van de blokken veranderd, aldoende komen de ideeën!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...