DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 30 juni 2024

Mooi weer en bloemen in de tuin!

Het recept van de maand staat er nu al (in mij vorige post) ruim 14 dagen op, het zou bijna een "maandrecept" worden!

Eigenlijk komt het omdat ik niet veel creatiefs heb ondernomen, omdat ik 3 dagen geleden aan mijn linkeroog aan staar ben geopereerd.

Mijn rechteroog is er goed op vooruit gegaan van 30 % zicht naar 94%, dus prima verbetering. Nu nog even geduld hebben en over 3 weken op controle voor linkeroog.

Dus ik doe nog even rustig aan, daarom

©Sylvia`s quilts

maar een rondje door de tuin gemaakt. Hortensia`s zijn wel mijn favoriet.


©Sylvia`s Quilts


Deze twee in pot hebben we een beetje dicht bij elkaar gezet, zodat ze niet té veel zon krijgen.

Want anders krijg je toch gauw dat de bloemen er zo uit gaan zien. Maar ja we gaan niet heel de dag met zware potten heen en weer sjouwen.


©Sylvia`s Quilts


De éénjarige zijn ineens rijkelijk gaan bloeien

©Sylvia`s Quilts

©Sylvia`s Quilts

©Sylvia `s Quilts

De campanula is naar mijn idee aan de late kant.


De roos piept hier en daar uit de Hedera heg

©Sylvia`s Quilts


©Sylvia`s Quilts

Deze heeft geel blad, terwijl hij toch in de juiste grond staat, maar hij zit wel vol knoppen!


De begonia`s in de schaal zijn al aardig gegroeid.

En in de vijver bloeit ook nog wat


©Sylvia`s Quilts.

Bovenop de waterval doet de Verbena zijn best.

©Sylvia Quilts

Wij hebben zoals dat heet een "onderhouds- vriendelijke tuin" , geen borders of gras, dus we maken het gezellig met bloemen in potten.


Zojuist is hier een buitje gevallen en dat scheelt weer een rondje water geven met de gieter.

©Sylvia`s Quilts.

Deze top wacht moet nog verder om in elkaar gezet te worden, die hangt dus in de "wacht"!


Groetjes Sylvia.

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het zicht zo vooruit is gegaan! Maar het vraagt wel even geduld van je en patchen en quilten is even geen optie.
    Maar gelukkig heb je een prachtige tuin .. wat een bloemenpracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel wat, van 30 naar 94%, wat een verbetering zeg. Hoop dat je met het andere oog ook zo'n verbetering bereikt. Je potten met al dat bloeiende spul staan er prachtig bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...