DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 18 juli 2024

Ik blijf nog even in de ronde vormen verder gaan.

Hoewel mijn zwart/wit/ecru dronkenmanspad nu zover in elkaar zit, rest me nog om in drie gedeelten volgens de QAYG methode de top in elkaar te zetten.

Maar daar moet ik mezelf ook even toe dwingen om te beginnen! 

Ik zit hier nu zonder leesbril op te typen en mijn staaroperatie links is nu 3 weken geleden. Gaat dus wel goed, volgende week op controle.

Tussendoor de laatste tijd af en toe nog wat dronkenmanspad blokken gemaakt, nu met gezellige kleuren.

©Sylvia`s Quilts

Na lang nadenken en uitproberen heb ik besloten, ondanks de kleuren,  om er toch wat rust in te brengen door middel van  de lay out van de blokken. Ik had aanvankelijk iets anders in mijn hoofd, maar dat werd een ongeorganiseerde bende vond ik!

Nu zijn de groene blokken aan de beurt

©Sylvia`s Quilts

Een kwestie van lapjes bij elkaar zoeken, goed of afkeuren en anders nog maar even neuzen in de lade met groene lapjes

©Sylvia`s Quilts

Er zijn ook zoveel verschillende tinten in één kleur!

Maar ik moet eerlijk bekennen, dat ik altijd meer plezier beleef aan het maken van een top, dan het dubbelen en quilten, maar ja...!


En tot slot nog even een foto van zulke mooie grote bramen, die hangen in de buurman zijn moestuin

©Sylvia`s Quilts

©Sylvia`s Quilts

En met de zon en temperatuur zoals vandaag zullen ze gauw gaan kleuren.


Groetjes Sylvia.

3 opmerkingen:

  1. Zover zijn onze bramen niet maar ze worden wel rood nu. Mag je aan jouw kant niet plukken van de buurman?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja plukken aan onze kant mag, maar deze , ik denk doornloze, hangen [helaas!] niet over. Ik had ze voor de foto ingezoomd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie quilt wordt dit. Hele leuke kleuren, ik snap wel dat je daar met veel plezier aan werkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...