DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 22 december 2011

Nog even tijd voor een blogje.

Zoals iedereen druk, druk, druk met voorbereidingen voor Kerst, boodschappen doen, bedden klaarmaken voor de kinderen en kleinkinderen noem maar op.
Toch nu nog even tijd, want onze maaltijd straks is in een paar minuten gepiept, erwtensoep uit de diepvries.

Ook van de week nog even een kerstkussen gemaakt van het 10 minuten blok:



                                                           en detail, die siersteken zitten niet voor niks op de machine !


Ben ook al eens gedoken in mijn voorraad scraps voor de mini huisjes



Ooit had ik de scraps keurig op kleur in doorzichtige zakken gedaan, maar daar heb ik in de loop der tijd weer een rommeltje van gemaakt.


Uit de restanten van Guute's AQ zullen ook nog heel wat huuskes tevoorschijn kunnen komen.

Ben ook aan het uitproberen wat het handigste is, paperpiecing of met de hand d.m.v. de malletjes.



Een beetje organisatie kan ook geen kwaad met al die kleine frutsel stukjes, dus voorlopig even alles in dit doosje gedaan.

Volgend jaar krijgen we het druk, huisjes maken, bij elkaar kijken hoe de stand is....maar of ik er 366 ga redden, nou dat zien we wel!
Ze worden wel heel erg leuk, vind ik.
Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Geniet van de dagen rond de kerst.
    Veel succes met huizen bouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo medebouwster wat leuk dat jij ook gaat bouwen je kussen is mooi geworden.Ook ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen toe en een gezond 2012 groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kerstkussentjes heb je gemaakt. Die Sierra dues maken ze helemaal af. En die scraps? Dat komt wel goed met die huisjes. Ik ga voor de traditional manier van patchen. Kijken wat jou bevalt.
    Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg gezellig kussentje,...
    Wat een heerlijke scraps,..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een erg leuk kussen heb je gemaakt. En wat een scraps heb je verzameld, heerlijk om daar in te neuzen en zoeken. Goed dat je alvast bedenkt hoe je ze wilt gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...