DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 24 december 2011

Niet wéér een Kerstliedje, hè!

Dat was vorig jaar de titel van het Kerstliedje, dat mijn DH met de muzikale helft van JAR had gemaakt en waar wij met kinderen en kleinkinderen voorbij komen.
Maar goed Kerst is Kerst, want hoe lang gaat Rudolph al niet mee!....wij allemaal gelukkig een jaartje ouder, dus jullie kunnen rustig nog een kijkje nemen op:


Dit jaar dus echt niet wéér een kerstliedje, ze waren te druk met andere projecten





                                                           Voor alle lezers van mijn blog,
                     met veel creativiteit, quilt plezier en vooral goede gezondheid in het nieuwe jaar.

Groetjes Sylvia.

6 opmerkingen:

  1. Ik wens je hele prettige kerstdagen en een gelukkig 2012 !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2012 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2012 gewenst.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sylvia ook ik wil jou en je familie hele fijne feestdagen wensen.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat een leuk liedje! Jij ook fijne en warme kerstdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...