DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 13 december 2011

Even voorang...

voor Marrie-Jette klik hier .
Eigenlijk had ik al een berichtje in concepten klaar staan, maar vanmorgen op onze Bee had Marrie-Jette een leuke verrassing voor ons.

Ze was haar lapjesvoorraad aan het reorganiseren en sjouwde door wind en regen een boodschappentas vol met let op! allemaal zelf geverfde lapjes, waar wij met ons vieren naar hartelust lapjes mochten uitzoeken.

Ga eerst maar eens een kijkje nemen op haar blog, want ze maakt me toch mooie dingen!

En hier dan even een indruk van onze "buit" per persoon:


Het was jammer dat we geen foto hebben gemaakt toen alles op de tafel lag, maar hier nog een foto

van de stapeltjes lapjes, die ik genomen heb toen ik thuis was.



         En vouw een lapje open, dan sta je versteld van het dessin dat is ontstaan.



                                                           Deze, is het geen plaatje!


                                                      
We hebben ons dus prima vermaakt, niet veel gewerkt maar plezier gehad en Marrie Jette, je wist het al, maar we zijn er  heel erg blij mee.

Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Graag gedaan hoor!Ben benieuwd wat er voor moois je er van maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lapkes voor weer een nieuw project.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelooflijk, wat een bofkont ben jij!!!
    Daar zou ik de schaar niet eens in willen/kunnen zetten.
    Ik vind ze stuk voor stuk beauty's.
    Veel plezier met de moeilijke taak om te beslissen wat en hoe.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lijkt me dat heerlijk. Prachtige lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...