DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 6 november 2009

Voor 't eerst....

Eindelijk ook de stoute schoenen aangetrokken om een blog te maken.
Ik vond het al leuk om het wel en wee van andere quiltbloggers te volgen.
Ik hoop alleen dat ik er computer technisch gezien mee uit de voeten kan.
Mocht het problemen geven dan zal er allicht wel ergens een helpende hand zijn.
Dus ik ga nu eerst maar eens kijken hoe, wat en waar alles moet staan.
Groet Sylvia.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi De eerste reactie dat er maar velen mogen volgen................
    groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hoi, hoi
    Ben ik genoodzaakt om ook een blog aan te maken???
    Lijkt me wel leuk!
    Groetjes,
    Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sylvia,

    Wat leuk ! Ik was er ook ooit aan begonnen maar nooit mee verder gegaan, misschien moet ik het maar weer oppakken. Ik verheug me op de verhalen uit Frankrijk !

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuke blog en je maakt mooie quilts! Veel plezier met bloggen en quilten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...