DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 21 november 2009

Zaterdag....klosjesdag.




Aangezien het, zoals ik bij vele zie zaterdag klosjesdag is, dacht ik ik haal vandaag ook maar eens mijn klosjesquilttop uit de kast.

Alleen heb ik er van de 88 stuks maar 5 zelf gemaakt. En de rest zouden jullie je afvragen...de kabouters!

Nee in Frankrijk op onze patchclub was de gewoonte om met z'n allen collectieven te maken, die dan verloot werden. Als iedereen een quilttop had gewonnen, begonnen we weer opnieuw.

Nu wilde het geval dat vlak voor mijn vertrek naar Nederland we weer aan een nieuwe ronde toe waren. Ik was bij de verloting de eerste gelukkige en mocht ook aangeven wat ik eigenlijk wilde, hetgeen dan gelijk een mooi afscheid zou zijn en voor mij een fijne herinnering.


Ik heb toen voor de klosjes gekozen in deze kleuren, omdat het een sprei voor mijn kleindochter moet worden, als ze naar een groot bed overgaat.
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik hem nog moet doorpitten, maar het grote bed is er nog niet, dus we hebben nog even tijd ..... hoop ik!
Prettig weekend, groetjes Sylvia.

2 opmerkingen:

  1. Wat is hij toch mooi geworden en wat schrijf je gezellige verhaaltjes.
    En je blog ziet er leuk opgepimpt uit.
    Tot vanavond dan gaan we weer aan het werk.
    groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even tijd???? Gisteren zei je kleindochter terloops toen ze een leuk "groot" bed in een folder zag staan: "Jullie hebben nog nooit steeds een groot bed gekoopt voor mij"!!!!
    Dus dat wordt ons eerste project in 2010.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...