DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 18 augustus 2024

Franse straatnamen.

Ik doe af en toe een poging om in mijn Google foto`s een beetje opruiming te houden. Soms staan er dubbele foto`s of foto`s waarvan ik denk waarvoor heb ik die bewaard.

Zo doende kwam ik weer foto`s tegen met diverse Franse straatnamen. Ik vind dat gewoon leuk om die te fotograferen, ook oude deuren, hekken ed.

Hieronder volgen een paar foto`s met straatnamen:













En deze laatste foto valt niet onder de categorie straatnamen, maar daar let ik onderweg ook altijd op!!



Fijne zondag verder,

groetjes Sylvia.

8 opmerkingen:

  1. Leuke foto's. Mijn man heeft een tijdje plaatsnamen gefotografeerd. Maar ja, het zijn er dan zoveel.... Leuk blogje zo. Wij gaan bijna op vakantie, ik kom helemaal in de stemming :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, al die namen. Grappig ook dat de bordjes zo van vorm en kleur verschillen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je erop let dan kom je in elke stad of middelgrote plaats wel een Jean-Jaures, of de la Republique ed tegen, net als hier Kerkstraat of Schoolstraat algemeen goed is.!

      Verwijderen
  3. Wij hebben hier maar sinds kort straatnamen en ons gehucht heeft er welgeteld één.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bordjes zijn zò mooi, echt meteen de Franse sfeer te pakken als je ze ziet..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...