DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 2 september 2024

Open dag in Kerkwerve

van de Quilt Ster. De open dag wordt ieder jaar gehouden, maar door omstandigheden was ik er al een paar jaar niet geweest. Dan hadden wij b.v. net het vieren van een paar verjaardagen, dus soort familie dag.

Maar nu is het gelukt en wat was alles weer goed verzorgd door Marcha en hulptroepen neem ik aan!


©Sylvia`s Quilts


Zo kon je niet verdwalen in de tuin!!! En wat een prachtig weer was het.

Het was druk bij de koopjeskraam en in de winkel,






bij de smulhoek maar daar heb ik geen foto van, want toen zaten we te genieten van een kopje koffie met iets lekkers. DH was mee, hij was overigens niet de enige man in het gezelschap en heeft de meeste foto`s gemaakt.

Mariette Leunisse had haar eigen kraam waar je o.a. haar boek " Cosy by Jet " gesigneerd kon kopen


Aan de show en Tell heb ik mee gedaan met mijn tweezijdige quilt en een andere QAYG quilt, waarvan geen foto.



Er werden heel wat mooie quilt geshowd, een kleine impressie







enz enz.

Er was veel belangstelling voor alles maar ik wil niet ongevraagd van iedereen maar foto's plaatsen, dus met een beetje fantasie snappen jullie het wel. Een `s zomers aandoende tuin met overal hoekjes met fleurig geklede dames die het net als ik duidelijk naar hun zin hadden.

In de kerk tegenover de winkel werden werken van Sarina Meijer en Jeanette Alofs tentoongesteld







Kijk hier eens naar de quilt steken, werkelijk niet te geloven zo mooi en met de hand gedaan.



Dit waren zomaar een paar willekeurige foto`s en de volgende vond ik vooral grappig


Oh ja en bij de koopjeskraam heb ik nog wat gekocht o.a. van de Dutch Heritage als aanvulling op de stoffen waar ik nu weer mee bezig ben


Al met al een zeer geslaagd uitje en met dank aan Marcha voor de organisatie ervan, hopelijk tot volgend jaar!


Groetjes Sylvia.

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid en mooie quilts !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verslag. Ik ben een keer in deze winkel geweest, echt een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor je om er weer een keer bij te zijn en wat een schitterende quilts waren er te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...