DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 20 april 2024

Van alles wat!

 En dan vooral April doet wat hij wil.... Regen, paar keer hagel, mooie wolken, lelijke wolken, wind, harde wind, zeg maar storm, blauwe lucht en zon! Alleen "sneeuw"ontbreekt nog gelukkig!

Stilleven van de groene bakken, na windvlaag, als dominostenen vielen ze om. Ze waren al wel geleegd, dat wel.

©Sylvia`s Quilts.

©Sylvia`s Quilts

Deze voorraad staat in de wacht, overdag naar buiten, ze moeten toch wennen aan wat koude en wind en `s nachts weer naar binnen. Tot IJsheiligen? of met een beetje optimisme kunnen ze misschien wel eerder in de potten, dan zet ik ze `s nachts wel onder de overkapping als het nog te koud zou zijn.


Met dit weer ben ik wel lekker opgeschoten met mijn quilt. 

©Sylvia`s Quilts

Ik heb er nog 12 blokken aangezet en op de bies na is hij klaar. 


©Sylvia`s Quilts


©Sylvia`s Quilts

Met de QAYG methode in drie delen aan elkaar gezet.


Verder van de week nog druk geweest met een niet te stelpen bloedneus (ik gebruik bloedverdunners!) naar huisarts, het leek erop dat het stopte, maar dat was maar even, weer terug....tampon erin gekregen (niet leuk..). Volgende dag eruit gehaald, ook niet leuk, nu nog even opletten, niet snuiten,snuiven enz. Ppff....

Prettig weekend,

groetjes Sylvia.


5 opmerkingen:

  1. Ja, we hebben wel allerlei soorten weer! Bij ons worden donderdag altijd de kliko's geleegd, en àltijd waait of stormt het op donderdag...
    Je handen jeuken natuurlijk om die mooie plantjes buiten te hebben! Ik vind het elk jaar weer een feest om van alles in potten te hebben staan. Bij mij staan er nu alleen nog maar viooltjes, die kunnen er wel tegen.
    Het voordeel van dit weer is wel dat je met een gerust hart kunt gaan zitten hobbyen. En wat een mooie quilt in wording laat je zien!
    Oh, wat akelig die bloedneus en vooral het vervolg... Pijnlijk hoor. Ik hoop dat het nu goed blijft gaan. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi quilt. Handig dat quilt as you go. Hopelijk gaat 't nu goed met je neus, heel vervelend lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat weer is om te huilen maar dat doen we maar niet. De komende week blijft het koud hier, nou ja, als het maar droog blijft. Bloedneuzen, die heb ik als jong meisje ook heel erg gehad. Dan was ik uit met mijn vriendin en dan moest ik naar huis, gaan liggen en in het ergste geval naar de dokter. Dat wil je helemaal niet als jonge meid. Maar ja, ook niet als oudere meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij kijken nog elke avond naar t Franse weerbericht op de tv. Het wordt bij jullie ook niet al te warm de komende dagen, maar ja c'est çomme ça!!
    Inderdaad bloedneus vreselijk, zo akelig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al een poos geen blogs meer gelezen. Ondanks dat ik verschillende op volgen heb staan,krijg ik er maar één binnen.
    Vervelend met bloedverdunners een bloedneus krijgen en ik hoop dat het nu voorlopig niet weer gebeurt.
    Het recept met capucijners ken ik wel zonder aardappelen-- dat noemen ze dan een Captain's diner. De volgende keer eens de aardappelen toevoegen.
    Je quilt is mooi geworden en ik vind het handig deze methode van werken.
    Gezellige dag en groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...