DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 31 december 2023

4x6 maakt 24 blokken nu aan elkaar gezet

©Sylvia`s Quilts

 en dan is dit de achterkant met de toile de jouy.

Voorkant:

©Sylvia`s Quilts

En om te voorkomen dat mijn motieven van de achterkant niet op hun kop zouden staan deed ik aan iedere bovenkant van het blok aan de voorzijde, een grote rijgsteek met zwart garen.

©Sylvia`s Quilts


Hoe langer ik met het in elkaar zetten bezig was, hoe handiger ik er in werd! Dus ik zet er nog maar 2x 6 blokken aan, dan is de quilt vierkant.

***

Na gezellige Kerstdagen met kinderen en kleinzoon ( kleindochter zit in het buitenland) gaan we nu de laatste uurtjes in van 2023.

En zo als ieder jaar bij de jaarwisseling wensen we elkaar het allerbeste toe, daarom ondanks alle vervelende, verdrietige (o.a. oorlog!) en mooie dingen die er in een jaar kunnen gebeuren bij deze een

©Sylvia`s Quilts

Tot volgend jaar!

Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Dank je Sylvia, jij en de jouwen ook een mooi en gezond jaar toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je quilt wordt super en leuk dat je het vierkant gaat maken.
    Ook voor jullie een mooi,creatief en een goede gezondheid voor 2024.
    Gezellige dag vandaag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...