DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 2 april 2022

Van alles wat.

Ja want het is bijna een maand geleden na mijn laatste post.

Ondanks dat ik toch wel regelmatig aan het patchen was, kwam het er zeker niet van om te posten.

Mijn huisjes zijn gebouwd en zitten per rij aan elkaar genaaid.

ꀇSylvia`s Quilts

Nu ben ik op het punt om te beslissen of ik ze per rij met de Quilt as you go methode door ga quilten of niet?!

Ik heb al diverse sjablonen erop gehouden, maar ik denk dat het deze zal worden

 ꀇSylvia`s Quilts



Verder was het met de zonnige dagen die we al hadden (wat een verschil nu daarmee!) al lekker om weer eens wat boodschappen op de fiets te doen.
Ik ben een mooi weer fietser, kan slecht tegen die harde wind  en kou om mijn hoofd, ondanks voorzorgsmaatregelen, zoals oorkleppen op. Leuke knalrode....!!

En fietsen doe ik nu twee keer per week 10 km per keer , zonder elektrische ondersteuning.....binnen! Ik ben plm. 10 weken ingepland voor hartrevalidatie en eerlijk gezegd vind ik het prettig een uur aardig in te moeten spannen, fietsen, daarna 5 oefeningen voor armen en benen op andere apparaten. Plus dat je bloeddruk, hartslag en saturatie in de gaten wordt gehouden.

Ik denk erover om als het afgerond is, ik toch 1x per week daar medische fitness blijf doen op eigen rekening dan.
***


Verder was DH 2 dagen naar Limburg naar onze dochter om daar brede vensterbanken te monteren. Die zitten en de zijn ook goedgekeurd door deze meneer

ꀇSylvia`s Quilts

DH had ook nog gezellig gewandeld met onze kleindochter (bijna 18 alweer) o.a. tussen bomen vol met bloesem. Gevolg kleindochter last van haar allergie en DH ook, op de terugweg ook aan het snotteren.

Maar ik vond het raar dat hij dit keer ook zo hoestte, dus Corona test gedaan en ja hoor, 2 streepjes, naar GGD gebeld en die hadden half uur later nog een plekje om te testen. Nu wachten we op de uitslag maar het lijkt wel duidelijk, bij hem voelt het aan als soort griep, geen koorts weliswaar!

Mijn zelftest was {nog?!} negatief en van dochter en kleindochter ook.

We blijven zoveel mogelijk uit elkaars buurt, hij slaapt op de logeerkamer en hebben overal natte lapjes, wegwerphandschoenen enz in de aanslag.Meer kun je niet doen......!!!

We wachten maar af hoe het verloopt en of ik het ook krijg of niet. Overigens hebben we beide de vaccinaties gehad inclusief eerste boosterprik in december j.l.


Groetjes Sylvia.


NB: Zit er weer zo`n stuk test in het witte vlak onder de foto, ik had het al veranderd dacht ik....!! Ik laat het zo.

1 opmerking:

  1. Hoe gaat het nu met jullie allemaal?
    Hoop voor je dat jullie overgeslagen worden met dit virus.
    Leuk is het quiltje met de huisjes en grappig om het met een 'flessen'patroon door te quilten.
    Fijn dat de hartrevalidatie voor jou goed werkt. Denk dat ik nu genoeg beweging krijg met alles op zijn plek te krijgen.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...