DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 7 maart 2022

De huisjes aan het verschuiven....

naar mate ik meerdere huisjes klaar heb, verschuift ik ze steeds,

om

te kijken welke verdeling het leukst is, qua kleur en vorm. 

Sylvia`s Quilts

De zon speelt me een beetje parten bij het maken van de foto!

Sylvia`s Quilts

En als ik dan bezig ben, vind ik het zo prettig om lekker te rommelen tussen de lapjes, die ik al uitgezocht heb voor de huisjes!

Met de nadruk op rommelen, dan neem ik het niet zo nauw hoe ik ze terug leg. Bloeddrukmeter bij de hand voor als het te spannend wordt??!! Nee hoor die staat tussen de rommel in de aanslag en af en toe controleer ik mijn bloeddruk dan, anders vergeet ik het zo gauw om het te checken.

Nu ga ik eerst verder met het wit aanvullen boven de huizen en misschien doe ik nog een sashing of ander randje horizontaal tussen de "straten"! Staat waarschijnlijk leuker?!

Maar goed er zijn veel grotere problemen in de wereld dan een randje meer of minder, helaas...!!

Geniet van de zonnige dagen zou ik zeggen, 

groetjes Sylvia.



2 opmerkingen:

  1. Het ziet er leuk uit zo je huisjes en lekker spelen met je lapjes.
    Je bloeddruk controleren moet zo vaak van je cardioloog?
    Die van mij zei dat ik het 1 a 2 x per dag mag doen en niet vaker omdat je dan meestal stress krijgt als je bloeddruk wat hoger uitvalt.
    Veel plezier met je huisjes en geniet van het mooie weer.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor Truus, ik meet niet zo vaak, hooguit 1x per dag, maar dan vergeet ik de bloeddrukmeter terug te doen in zijn etui!Inderdaad te vaak meten geeft alleen maar stress!
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...