DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 13 april 2022

Uit de ziekenboeg........

Ja hoor, het was bijna niet te vermijden DH met Corona, dus heb ik het ook gekregen!!

We sliepen apart, liepen rond met mondkapjes op, wegwerphandschoen aan, constant met natte lapjes in de weer, noem maar op.

Maar goed ik mag nu ook weer naar buiten. Máár het was wel even heftig, milde verkoudheidsklachten hoor je vaak! Dan wel met een vreselijk keelpijn, die het slikken een paar dagen bijna onmogelijk maakte en wat een hoestbuien.


Door Corona ook twee trainingen van de hartrevalidatie gemist. Gisteren voor het eerst weer geweest, viel nog wel beetje tegen, gauw licht in mijn hoofd en mocht ook maar met 30% van de gewichten trainen.

***


Om de zinnen af en toe te verzetten, wel een legpuzzel gelegd.



Deze en hij was zo leuk om te doen.

ꀇSylvia`s Quilts

De rijen met mijn huisjes hangen er nog net zo bij....voorlopig!

Wel had ik al op internet gezocht voor een nieuw project, maar dan wil ik wel gelijk ieder blok quilten op de machine.

En zo kwam ik bij 

van Pattern Poole terecht.


Zo duidelijk wordt hier alles uitgelegd en het werkt!!!

ꀇSylvia`s Quilts


Kon het niet laten en heb een paar blokken uitgeprobeerd.

ꀇSylvia`s Quilts


ꀇSylvia`s Quilts



Het blok met de groene achterkant is echt een probeersel, wordt nog vervangen door een ander blok met gebloemde achterkant.

En dan nog of zelf een bias van 25mm maken van dezelfde gebloemde stof of iets met passende kleur kopen. Máár zover is het nog làng niet!!


Voorlopig nog genoeg werk aan de winkel,[huisjes] maar ja iets uitproberen is altijd leuk!

Groetjes Sylvia.

1 opmerking:

  1. Dit leuke patroon staat hier ook nog op het lijstje om te maken. Heb al over gedacht om er een cribquilt van te maken maar de hobbykamer staat nog op de kop.
    Verdrietig dat de corona jullie toch te pakken heeft gehad,maar fijn dat je weer naar de hartrevalidatie kunt gaan.
    Pas goed op jezelf
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...