DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 5 februari 2021

Lapjes ruil.


Van de week was het zover, er werd weer geruild d.w.z. 10 lapjes van 15x15cm sturen naar de aan jou toegewezen ruilpartner.

Hoe kom ik aan die ruilpartner? Door al vanaf het begin mee te doen aan Ria's lapjes ruil.

Je geeft je op en je kunt je voorkeur voor lapjes vermelden, b.v. rood of lichte achtergrond e.d.

En Ria doet de rest! Erg leuk om vier keer per jaar een verrassingsenvelopje in de brievenbus te vinden. We doen er een leuk kaartje bij, mailen elkaar dat de post onderweg is e.d.

Zie hier mijn van de week ontvangen lapjes met verrassingspakket zou ik bijna zeggen.

Sylvia`s Quilts

Dank je wel Liesbeth!

En Ria weer bedankt voor de organisatie! 

En wil je ook meedoen? Klik dan op Ria`s lapjesruil in de linkerkolom, daar vind je alle informatie. 

Ria zegt:

"Hoe meer zielen hoe meer vreugd"!

En moeten we vanaf het weekend, dikke truien, sokken, laarzen aan, gezien de weersverwachting? Afwachten maar!

Misschien doe ik dan wel mijn "foute kersttrui" aan, want ik heb geen truien meer in mijn garderobe!

Groetjes Sylvia.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...