DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 1 maart 2020

Bloemschikken!

De laatste tijd stond min of meer in het teken
van
in de weer zijn met bloemen.

Deze vaas is nu vol met bloemen en blaadjes
© Sylvia`s Quilts
met broderie perse gemaakt.
De rechter krul van de vaas moet nog gemaakt worden 
en
1 blaadje nog vastgezet worden.

Ik heb bij www.dequilterie.nl
al
een stofje uitgezocht om een sashing er omheen te zetten.

Ook uit de serie Chafarcani,
waar ik een charm pack van heb.
Met de stofjes daarvan maak ik
hexagon blommetjes
©Sylvia`s Quilts

©Sylvia`s Quilts

aangevuld met groen uit mijn voorraad.
Die hexagonnen komen dan weer als rand om de vaas heen.
Allemaal geappliceerd op diverse kleuren groene
stof, mijn favoriete ondergrond van lang geleden,

©Sylvia`s Quilts

namelijk de fusions van Robert Kaufman.

Ook nog met echte bloemen in de weer geweest
op
bloemschikken.
©Sylvia`s Quilts
En toen de roosjes uitgebloeid waren,
heb 

©Sylvia`s Quilts

ik er maar wat zijde bloemen voor in de plaats gezet.

Dus al met al een fleurige bedoening.

Groetjes Sylvia.




3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende compositie van braderie persé, wat netjes gedaan!!! Ook het echte bloemstuk ziet er geweldig uit!!! Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat heb je als het slecht weer is, dan is een bloemetje in huis toch wel gezellig.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is bloemenvaas geworden en je bloemstuk ook.
    Goed idee om de verlepte bloemen te vervangen door de zijden bloemen.
    Goed weekend
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...