DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 11 februari 2020

4de rode huis boven water!

Zoals de titel van deze post al zegt; 
ik heb mijn 4de rode huis ook
weer gevonden!!

Ik was mijn grote rietenmand,
waarin ik b.v. nog vulling, kerst stofjes, stalen van meubel stof,
kussen hoezen e.d.
al jaren in heb zitten, 
maar
weer eens aan het uitdunnen.

©Sylvia`s Quilts


©Sylvia`s Quilts.
Na de opruiming!




                                              Een tas met lappen,
                                                   naar de Dorcas kringloopwinkel gebracht.

Kerst stofjes verkocht.

En mijn 4de rode huis kwam ik er in tegen
en
nog een ongebruikt vlinderblok van mijn mandjes quilt.

©Sylvia`s Quilts

Voorlopig heb ik de blokken bij de
"wees-meegroeiquilt"
gespeld.

Ook kwam ik dit nog tegen
©Sylvia`s Quilts

Een nog lege vaas, als voorbereiding voor de workshop
"Broderie persé"
in januari 2014 bij
Petra Prins in Amsterdam.

Dat was erg leerzaam en gezellig met een paar quiltvriendinnen.
En 
  nu vind ik het eigenlijk nog steeds leuker dan
gewoon appliceren met malletjes.
Je kunt zo heerlijk je fantasie gebruiken,
maar dan moet je wel de juiste stoffen hebben
om van alles uit te knippen.

Later zijn er in die vaas wel 2 bloemen in gekomen.
En nu gaf het terugvinden ervan
me
de inspiratie om een groot boeket in de vaas te gaan maken
als middenstuk voor
een
medaillon quilt.

En voilà na een middagje
knippen, spelden en ontwerpen,
ben ik nu al een aardig eind.
©Sylvia`s Quilts
Het ziet er nu nog erg gekreukeld uit,
maar
dat komt, als alles erop zit, weer goed.
Dit gepriegel vind ik nou echt leuk om te doen.

Dus daar ga ik nu voorlopig maar mee door, als nieuw (hervonden) project!

Ondertussen kan ik nadenken hoe ik verder ga,
als
het middenstuk klaar is.

Komt tijd komt raad.

Prettige dag verder, nog steeds veel wind, 
ben dat geraas wel een beetje zat!

Groetjes Sylvia.

6 opmerkingen:

  1. opruimen zou dat ook eens moeten doen
    en je maakt er ook nog mooie werkjes mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk is dat, je maakt er een prachtig boeket van. En alles wat je in huis kwijt raakt, komt altijd weer terecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, die vaas ken ik. Ik zou die workshop geven, maar werd ziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, kun je nagaan en inmiddels zijn we alweer 6 jaar verder en hebben we allebei wel wat meegemaakt in verband met onze gezondheid!
    Maar gelukkig zijn we nog steeds druk met onze hobby.
    En zo zie je maar weer, wie wat bewaart heeft wat!
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. If you're looking to burn fat then you certainly need to jump on this brand new personalized keto meal plan.

    To create this service, certified nutritionists, personal trainers, and cooks joined together to produce keto meal plans that are effective, painless, economically-efficient, and satisfying.

    Since their grand opening in early 2019, hundreds of people have already remodeled their body and health with the benefits a great keto meal plan can give.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-certified ones offered by the keto meal plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In this manner my pal Wesley Virgin's story starts with this shocking and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the military-and shortly after leaving-he revealed hidden, "SELF MIND CONTROL" tactics that the government and others used to obtain everything they want.

    As it turns out, these are the same methods tons of celebrities (notably those who "became famous out of nowhere") and elite business people used to become rich and successful.

    You've heard that you only use 10% of your brain.

    That's because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Perhaps that conversation has even taken place INSIDE OF YOUR own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain about 7 years ago, while riding an unlicensed, trash bucket of a vehicle with a suspended license and with $3.20 on his debit card.

    "I'm very frustrated with living paycheck to paycheck! When will I finally succeed?"

    You took part in those thoughts, right?

    Your very own success story is waiting to happen. All you have to do is in YOURSELF.

    Learn How To Become A MILLIONAIRE Fast

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...