DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 2 januari 2020

366 dagen dit jaar!

En we zijn alweer op dag 2!

Iedereen de beste wensen voor het Nieuwe Jaar!
We kunnen er allerlei superlatieven op los laten,
maar
het gaat zoals het gaat,
voorspoedig of soms met ups en downs!
Dit is niet pessimistisch bedoeld,
en
uiteraard kunnen we er zelf gelukkig
 een hoop aan bijsturen!

Op quiltgebied zijn de
"superlatieven"
soms niet van de lucht;
"Wow, prachtig, schitterend, héél mooi",
en terecht, dus
daar lukt het waarschijnlijk wel.

Hoewel het op quiltgebied ook niet altijd
" rozengeur en maneschijn"
is!
Bij mij is dat het "dubbelen" van een quilt
en
toch heb ik afgelopen zondag (dus vorig jaar!)
de
Twinkle gedubbeld.

© Sylvia`s Quilts.

©Sylvia`s Quilts

Dus klaar voor de start; het door quilten.
Voordat ik er aan begin, zie ik er als een berg tegen op,
maar
 als ik éénmaal bezig ben,
is het toch wel weer leuk!
Soms een paar steken achteruit naaien, maar dat hoort er bij.

©Sylvia`s Quilts

Je ziet tenminste gelijk resultaat.
Mijn hoepel gebruik ik al jaren niet meer.
Ik zet het door te quilten stukje af
met
veiligheidsspelden, zodat de achterkant mooi glad blijft.
Ook met schade en schande geleerd overigens!

©Sylvia`s Quilts.

En tegenwoordig verwijder ik gelijk mijn nietjes van de
Micro Stitch tang,
want als je dat later wilt doen, zijn het er zóveel ineens!

Nu maar weer eens over tot de orde van de dag,
na
al deze gezellige feestdagen.

DH is al bezig de kerstverlichting buiten te verwijderen.

© Sylvia`s Quilts

De kerstboom is morgen aan de beurt.

Nu maar eens lunchen
 en
 wie weet nog wat steekjes zetten.

Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Gezellig praatje Sylvia. De dagen snellen nou eenmaal, maar ja, als je zo "druk"bezig blijft met quilten, dan snellen de minuten eenmaal harder. Succes met het doorquilten.
    Ik wens je een gelukkig, gezond en creatief jaar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wordt prachtig, en zo in de sfeer van het getwinkel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marijke, dankzij jou!
      Maar "zo in de sfeer van het getwinkel", zo had ik het nog niet bekeken. Nu dan binnen en buiten hier de feestelijke lichtjes gedoofd zijn, moeten we zelf maar zorgen voor wat licht in de duisternis! Dus dan twinkel ik nog maar een poosje door!
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen
  3. Sylvia veel heil en zegen in het nieuwe jaar en veel creativiteit.
    Fijn dat je Twinkle gedubbeld is.
    Gezellige zondag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. If you're looking to burn fat then you need to try this brand new custom keto meal plan.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, fitness trainers, and professional cooks united to provide keto meal plans that are effective, convenient, price-efficient, and enjoyable.

    Since their first launch in 2019, hundreds of clients have already transformed their figure and well-being with the benefits a good keto meal plan can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-certified ones offered by the keto meal plan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...