DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 23 december 2019

Van alles en nog wat............!

Op één of andere manier heb ik de laatste tijd niet veel steekjes gezet.
©Sylvia`s Quilts

Op
de machine ben ik bezig
 met 
de laatste 2 randen aan de Twinkle
te zetten!

Verder, waarschijnlijk zoals bij iedereen,
voorbereidingen voor Kerst;
wie maakt wat voor het diner?
lootjes trekken,
kadootjes kopen, inpakken,
1ste of 2de dag bij elkaar?

Op checklist dingen wegstrepen, die  gedaan zijn.
Dat werkt altijd heel rustgevend!

Tussendoor steeds naar de fysio,
enkel is ingetapt,
elke dag mijn oefeningen doen.
Gaat gelukkig wel beter nu!

Net in een onbewaakt "ogenblik"
de
derde rand aan de Twinkle gezet!
Sylvia's Quilts.

Dus nog 1 te gaan.

Rest me nu om iedereen fijne dagen toe te wensen
en
Sylvia's Quilts


  • Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hetzelfde voor jou en op naar een nieuw, hopelijk creatief maar vooral gezond nieuw jaar.
      Groetjes Sylvia

      Verwijderen
  2. Oeps Kerst bijna voorbij maar alsnog fijne Kerstdag en voorspoed,gezondheid en veel creativiteit in het Nieuwe jaar.
    Je Twinkle wordt prachtig!
    Fijn dat het wat beter gaat.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ik hoop dat het voor jou ook gezellig was. Hier wel in ieder geval. En dan zitten we zo weer in een nieuw jaar!
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen
  3. Je Twinkle is mooi geworden. Heb voor het eerst je blog gelezen. Mooie dingen maak je. Vandaag is het een grijze dag; mooi quiltweer. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...