DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

dinsdag 3 december 2019

Werk in uitvoering....

zo kun je het wel noemen als je "even"
het één en ander op je blog wilt veranderen.

Het moest eigenlijk wel,
want
al een poosje was de achtergrond kleur
"vanzelf" veranderd.
Daardoor was de meeste tekst niet meer te lezen.
Eerst dacht ik,
 komt vanzelf wel weer goed!
Nee, dus....

Nu net een "stief kwartiertje"bezig geweest
om
de boel gelijk maar te moderniseren.

Het is te volgen hoe en wat,
 maar 
voordat je het weet,
ben je toch de weg weer kwijt.
©Sylvia's Quilts
Nu is alleen nog de kleur van de  tekst,
 onder mijn "kop" met de verwijzing naar mijn andere blog
niet zo duidelijk.

Maar ik kom nu even nergens meer aan,
ik ga koffie drinken............!!

Groetjes Sylvia.

2 opmerkingen:

  1. Ja dit is duidelijk en raar dat het zo maar veranderde.
    Soms kan ik niet reageren ondanks nieuwe tablet-dacht juist dat het beter zou lukken.
    Ben je nog bezig met je Twinkel quilt?
    Zonnige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...