DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 13 november 2019

In het voren werken?

Misschien, ik weet eigenlijk wel zeker,
een beetje voorbarig!

Nu ik de Twinkle in elkaar aan het zetten ben
 heb ik besloten
 om hem door te LATEN quilten!

Eerst dacht ik, ik doe het volgens de Quilt-as-you-go methode,
maar
dat is ook behoorlijk tijdrovend.

Dus doe ik mezelf maar iets kado,
zodat
ik weer aan iets nieuws kan beginnen.

Dus alvast werk aan de winkel,
op zoek naar de juiste lapjes.
Het wordt een log cabin met veel bloemetjesstof erin.
©Sylvia`s Quilts

Heerlijk om zo een poosje bezig te zijn, 
zoeken, bij elkaar passen wel of niet,
poosje laten liggen
en 
dan voorlopige keus maken.


©Sylvia`s Quilts
máár
ik moest natuurlijk toch even 1 blok uitproberen.

©Sylvia`s Quilts
Gelijk de "administratie" ervan
op papier gezet!
©Sylvia`s Quilts
en toen alles vlug in een mandje gedaan,

"op afroep"!

©Sylvia`s Quilts
en weer terug naar de Twinkle

©Sylvia`s Quilts
De vulling ligt al klaar!

©Sylvia`s Quilts

Prettige dag,

groetjes Sylvia.













2 opmerkingen:

  1. Leuk. Zo ben je met twee heel verschillende projecten bezig. Slim om jezelf dat quilten cadeau te doen. Dat scheelt je veel werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk is het maken van Log Cabin blokken, ik hou ervan! Natuurlijk mag je jezelf eens verwennen, vooral laten doorquilten als het niet anders kan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...