DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 23 mei 2019

Sterren beginnen te fonkelen...

Zo de eerste sterren van de nieuwe challenge van 

de Twinkle, twinkle

© Sylvia`s Quilts
zijn een feit!

Ik moest wel even "mijn draai" zien te vinden,
maar zodra je 
eenmaal bezig bent,
 gaan de Y-naadjes van de kleine ster, steeds beter.

Het uitzoeken van de stofjes is
altijd
een feestje om te doen.
Eerst heb ik dan twijfels,
zo van;
kan dit of dat nou wel bij elkaar?!
Maar het komt goed zo te zien.

En soms doe ik wel heel erg zuinig
bij het tekenen
met
mijn lapjes.

©Sylvia`s Quilts



Ach ja, straks moet hetzelfde stofje
nog eens terugkomen in het middenstuk,
vandaar!

Groetjes Sylvia.

7 opmerkingen:

  1. Ze twinkelen van het scherm af. Leuke sterretjes!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik hoop zo door te kunnen gaan!
      Wel een kwestie van genoeg voorraad hebben, maar dat zie ik dan wel weer. Voorlopig kan ik nog even vooruit.
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen
  3. Hoi Syliva, ik zie nu pas dat we misschien niet eens zo ver van elkaar af wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Je bent al bezig met de sterren.
    Even geen tijd gehad -nu de laatste loodjes met het klaar maken voor de verkoop.
    Veel plezier met je sterren.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sterren Silvia, ik ben nog bezig met mijn lily quilt.
    Succes!
    Groeten Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...