DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 13 mei 2019

Uit de voorraad bij elkaar gezocht!

Van de week start de nieuwe challenge van

Twinkle, twinkle....
en
ik heb me weer aangemeld, net als met de vorige challenge, The Lily`s.

Gelijk maar op zoek gegaan naar geschikte lapjes uit mijn voorraad.
©Sylvia`s Quilts

en een voorlopige keus gemaakt!

© Sylvia`s Quilts

en het opvullen is al aardig gelukt.
**
Ondertussen zet ik nog steeds hexagonnetjes in paars/groen
aan
 naar mijn eigen idee 
ontworpen patroon.

©Sylvia`s Quilts
Gewoon al doende!!
**
Maak ik af en toe een blok van 
de
Modern Puzzle,

©Sylvia`s Quilts
en dat werkt nog steeds geweldig,
precies snijden en zéér precies 1/4 inch breed voetje naaien.

Al met al afwisseling genoeg om mee bezig te zijn!

Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Mooie lapjes hoor, die passen goed bij het project (en ik kan het weten ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om wat verschillende projecten achter de hand te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig Sylvia. Veel plezier ook met de Twinkle Twinkle. Ik ga niet mee doen. Mijn Lily's is ook nog maar in een beginstadium.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lapjes voor je Twinkelende Stars Sylvia.
    Heb ook altijd verschillende projecten onder handen --lekker bezig zijn met waar je zin in hebt.
    Zonnige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...