DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 25 maart 2019

Het lijkt wel of ik niks doe....

want wat vliegt de tijd!
Mijn vorige post al bijna 3 weken geleden.

Niks doen?!
Nee niet echt, misschien even patchen in rustiger tempo.

Elke avond toch een paar hexjes maken
en
aan de rest vastzetten.
Al doende kom ik dan op ideeën hoe ik verder zal gaan.
© Sylvia`s Quilts
Nu is er nog van het patroon, 
dat 
ik in mijn hoofd heb, niet veel te zien.
Maar het komt goed!

Dit is zo een project waarbij ik wel zie;
hoe groot of klein het gaat worden.
Voorlopig vind ik het lekker gaan.

Van de week weer naar de Bee geweest bij
De Quilterie in Kapelle.
Zo stom ik vergeet steeds foto`s te maken,
het is altijd heel gezellig!

Van de week ook nog even op bloemschikken
een kleurige "taart" gemaakt.
© Sylvia`s Quilts
©Sylvia`s Quilts
Bij het opruimen van mijn kamer kwam ik nog wat
afgeknipte punten tegen,
over van de stof
van mijn 
Toile de Jouy tafelkleed maken.

En ineens kreeg ik een idee om daar "iets" mee te doen!!!

En dit is het resultaat,

© Sylvia`s Quilts

© Sylvia`s Quilts

Met de naaimachine met festonsteek vastgezet.

2 kussentjes gemaakt!

En bij een Toile hoort een streep vind ik,
 dus 1 achterkant met streep.

© Sylvia`s Quilts




                                      
De zon schijnt inmiddels weer, net even een buitje gehad.

Maar eens een kijkje in de tuin gaan nemen,
we hebben een nieuwe schutting laten zetten
en
zijn bezig klimrozen e.d.te planten,
zodat
 het er straks een beetje fleuriger uitziet.

Fijne dag,

groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Leuk zoals je de toile hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja, met een beetje fantasie en een lapje uit de voorraad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk worden de hexjes en je kussens zijn ook mooi geworden!
    Ja als je restjes bewaard kun je altijd wat mee doen he Sylvia! lol Ik bewaar ze hoor voor later oa voor de Lily quilt.
    Je bloemstuk is een heerlijk lente stuk geworden.
    Veel quiltplezier!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...