DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 22 augustus 2015

Van alles wat.

We hebben een drukke week achter de rug.

DH was afgelopen woensdag jarig.
Dus inkopen doen, koken, visite ontvangen enz. 
Oudste DD met family zijn een 
paar dagen komen logeren. 
Gezellig!

Toen ik de bedden aan het opmaken was in de logeerkamer,
dacht ik,
laat ik maar eens een "ouwetje"
van stal halen!


De Ohiostar quilt,
gemaakt in 2001/2002.

Van quilten is deze week natuurlijk niet veel gekomen,
maar dat geeft niet.

Overigens was ik vergeten te zeggen, dat we met 4 dames van onze Bee,
nu al weer ruim 3 weken geleden 
een middagje op stap zijn geweest.

Eerst gingen we naar het Quiltpalace in Staphorst, 
waar we allemaal wel iets van onze gading vonden.
Hier mijn bescheiden buit:


Na een kopje koffie met appeltaart op een terras gingen we verder.

Op weg naar Rouveen, stopten we om voor het thuisfront,
iets lekkers te kopen,
namelijk Staphorster rolletjes.
Voor mij was het nieuw, maar de andere dames hadden daar al ervaring mee!
Op de heenweg hadden we de bakkerij,
 die overigens "Slager" 
heet, al gezien.

Toen weer verder richting Rouveen, naar
deze winkel
Een luilekkerland!

Het was een zeer geslaagde middag.
En stom genoeg, vergeten foto`s te maken!!!

Vandaag heb ik mijn Passacaglia even aan de kant gelegd.

Ik ben mijn rood/witte quilt,
 die ik volgens de Quilt as you go methode doe,
in elkaar aan het zetten.
Moet toch ook een keer af.

Fijn weekend verder,

Groetjes Sylvia.



4 opmerkingen:

  1. Prachtig is je sterrenquilt. En Rouveen/Staphorst is een heerlijk uitje. Ik hou erg van folklore stofjes..... Ben er jaren geleden weer eens geweest, oh zo leuk en zo verleidelijk al die lapjes. Wij hebben vandaag een dag met buien, het regent nu . Gisteren zaten we nog te puffen met 32 graden. Geen weer om op mijn zolder aan de slag te gaan, maar na deze lange warme zomer heb ik er wel weer heeeeeeeeel veel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van DH. Wat een prachtige quilt ligt er op je bed. En naar quiltwinkels gaan is altijd heerlijk genieten!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog gefeliciteerd met je dh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag en nog vele gezonde en gelukkige jaren samen.
    Onder zo'n prachtige quilt wil ik ook wel slapen!
    Gezellige winkel is dat in Rouveen en ik kom er graag.
    Succes met het afmaken van je quilt.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...