DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 6 augustus 2015

Lapjes ruil

deze week is het weer ruilen van lapjes
via
Ria`s Lapjes ruil.

(Zie linkerkolom)

Mijn voorkeur was dit keer nog weer
batik lapjes.


En kijk eens wat een fleurige lapjes ik heb gekregen van
mijn ruilpartner Ann.
Het was keurig verzorgd met een leuke kaart
en 
alles verpakt in een mooie enveloppe.

Ben er blij mee Ann.
Bedankt.

En Ria weer bedankt voor het organiseren,
tot
de 
volgende
ruil.

Wil je meedoen?
Klik dan op het logo in
de linker kolom
om
te lezen wat de  bedoeling is en om je eventueel aan te melden.

Groetjes Sylvia.

7 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk.... ik heb eens met een eerdere ruil meegedaan en ben nog steeds zo blij met de lapjes die ik kreeg en af en toe kom ik ook mijn opgestuurde lapjes tegen...... Zo gezellig, geniet ervan.
    Steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is grappig dat je soms ook wel een lapje tegen komt. Ze komen altijd wel een keer van pas. Groetjes Sylvia

      Verwijderen
    2. Ja dat is grappig dat je soms ook wel een lapje tegen komt. Ze komen altijd wel een keer van pas. Groetjes Sylvia

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Dat heb je als je via je telefoon werkt, alles in 2 of 3-voud, ik laat het maar staan!!
      Gr.Sylvia

      Verwijderen
  2. Leuk hoor een envelop met een verrassing in de bus. Lijkt mij steeds weer spannend.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe al jaren mee en t is steeds leuk en verrassend wat er in de brievenbus valt.
      Groetjes Sylvia

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...