DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 17 februari 2012

Quilterig weekje.

Niet dat er nou zo heel veel quiltwerk deze week uit mijn handen is gekomen, maar de week stond wel in het teken van quilten.

Dinsdagmiddag de Bee bij Loes, waar iedereen met zijn eigen "ding" bezig is. Loes o.a. net als ik met de huisjes en die worden ook erg leuk.
Donderdagochtend de maandelijkse Bee bij haar, waar we sinds lange tijd weer eens allemaal present waren. Het was erg gezellig en het is daar net alsof we in een snoepwinkel zitten, met al die stofjes op de planken rondom ons heen.
Helaas geen foto.

                               Dit onderdeel: koffiedrinken werd ook niet vergeten.

Woensdagavond kwam ik "iets" op het spoor op het net, waar ik gelijk "verliefd" op was....!! 
DH zei beslist: bestellen!
Maar ik ben niet zo'n "big spender" en helemaal niet voor mezelf.
Donderdagmiddag thuisgekomen had DH nog wat research op het net gedaan betreffende "het object" en toen ben ik door de knieën gegaan.
Voor wat?, nou laten we even wachten tot ik hem of is het een haar, thuis heb.

Vanmorgen lag dit in de brievenbus.



Uiteraard heb ik hem zelf besteld en echt dat is een fluitje van een cent.
In een paar minuten tijd floept je blog (in dit geval van mij over 2010) op je scherm als boek.




En eerlijk gezegd is het zo leuk om op deze manier terug te blikken met een "echt" boek in je handen.

Op de achterkant mijn wapperende lapjes.



Morgen zal er nog een boek, gekocht op marktplaats, op de mat ploffen en van de week ook de enveloppe met het quickrasterpapier ontvangen, wat ik bij haar had besteld.
Nou zo kan die voorlopig wel weer!

Eerst maar eens de keuken induiken, want onze jongste DD met kleinzoon komen een paar dagen logeren.
Het menu is al besproken voor morgen, uiensoep, quiche, salade. Net alvast een cheese-cake gebakken, want dat blijft in onze familie toch een topper.

Overigens ben ik benieuwd wanneer "hij" of "zij", zal worden thuisbezorgd.
Prettig weekend, gr.Sylvia.

2 opmerkingen:

  1. Nou maak je me wel heel nieuwsgierig waar je dit schitterende boek dan hebt laten maken.
    Wat een geweldig idee.
    Het ziet er prachtig uit.
    Gezellig zo een Bee, heerlijk fröbelen en kletsen over lapjes.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bees heb je gehad en wat leuk een blogboek, als mijn foto's eens blijven staan en ik ze weer op orde heb dan ga ik het ook meteen doen want het lijkt me geweldig. En ben ook erg benieuwd naar je aankoop.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...