DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 10 april 2010

Vierde blok van Guute's CW-BOM.


is klaar, met de hand gemaakt!
Nog vier van dezelfde te gaan om weer een rij vol te krijgen.
Volgens het voorbeeld van Guute moeten deze 5 blokken met dezelfde stofjes gemaakt worden. Ik weet nog niet zeker of ik dat ook doe, maar dat zie ik gaandeweg wel. Steeds weer even alles bij elkaar houden om te kijken wat het beste bij elkaar past.
Nu de malletjes en stofjes weer op tafel om het volgende blok te tekenen en knippen.
Ben benieuwd hoe de blokken bij de BOM-collega's er uit zullen zien.
Gelukkig is het einde van het quilten van mijn dronkemanspad in zicht. Gisteren even in mijn kast gedoken en vond daar nog net genoeg van de stof om er een licht biesje tussen te zetten.
Prettig weekend, groetjes Sylvia.

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi blok hoor.
    Ik ga ze niet allemaal gelijk maken ,wel 3 en 2 zelfde blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So hé, dat heb je snel gedaan! Als je dezelfde stofjes neemt, geeft dat in de quilt misschien wat meer rust...Mooi blok hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi blok Sylvia, ik heb er nu 2 van de 3 af.
    Ik maak ze verschillend van kleur.Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik dacht dat ik een reactie had geplaatst maar hij staat er niet, nou ja in ieder geval Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Guute verplicht niks hoor, je mag haar recepten vrij wijzigen. Mooi blok weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sylvia je hebt een mooi blok gemaakt en nog een fijn weekend gewenst.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed zeg, Sylvia, dat je al zo lekker bezig bent met het 3e deel van de BOM. (ik ben bijna klaar met deel 2, dus ik loop achter...) Ik vind het een mooi blok geworden, met mooie kleuren. Ik ga ze denk ik allemaal in dezelfde kleuren maken, maar je mag er natuurlijk van maken wat je wilt. Ik volg in ieder geval graag je vorderingen, en wens je veel succes en plezier toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi blok!
    ik vind dat je altijd goed kunt zien, dat het handmatig genaaid is, wordt het toch veel mooier en preciezer!!!
    succes met de volgend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook weer mooi, gaaf stofje trouwens met die slinger!! ziet er keurig uit joh! Mooie avond verder, groeten, Daniélle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...