DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 16 april 2010

Kringloop...dus hergebruik.






In mijn vorige blogje had ik het over boeken uit de kringloopwinkel, die weer een goede plek gekregen hebben.
Maar wat dachten jullie van bovenstaand hergebruik?
foto 1: o.a. malletjes dronkemanspad van röntgenfoto van de gebroken teen van onze jongste DD.
Eén van onze haflinger ging per ongeluk op haar teen staan en in Frankrijk krijg je heel je medische hebben en houden mee naar huis.
Ik heb nog van alles in voorraad; gebroken enkel, ontwrichtte elleboog, uitgerekte kniebanden, jaren mammografie, longfoto's e.d. van de hele familie.
foto 2 en 3: reclame voor een auto, afbeeldingen daarvan op de grote cirkel en dan kon je met de kleine cirkel er een andere kleur dak bij zoeken. De gekleurde dakjes heb ik eraf geknipt.
Toen die reclame in de bus lag, had ik juist op dat moment in mijn mallenvoorraad gezocht naar 2 cirkels, maar de maten klopten niet. Deze cirkels zijn lekker stevig geplastificeerd.
Heel toevallig hoor dit hergebruik, maar toch handig.
Prettig weekend, gr.Sylvia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...