DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 11 augustus 2017

Lapjes, zon, zee en terrasjes.

Eigenlijk was ik de afgelopen tijd bezig met van alles en nog wat.
Bijvoorbeeld, stofjes bij elkaar zoeken
 voor
 de rand waar ik mee bezig ben.
Sylvia`s Quilts
Het was steeds een georganiseerde bende op mijn werktafel.
Er voor zorgen dat er niet teveel blokjes
 met
 dezelfde kleur bij elkaar zouden zitten.

Het streven was met de zandlopers
 steeds
 afwisselend liggend en staand de donkerste kleur te doen.
Sylvia`s Quilts
Is gelukt!
Nu nog even verder aan elkaar naaien en langs de top zetten.

Verder is onze kleindochter hier komen logeren,
ze ging weer mee op de boot van de andere DD.
Ze lagen in Veere
toen
zijn wij ook even gaan buurten.
Een erg leuk plaatsje.

Sylvia`s Quilts

Druk in de haven.

Sylvia`s Quilts

Een leuk terras op de binnenplaats van een oud pand.
(Er zaten wel mensen hoor!
En wij ook)

Sylvia`s Quilts

Een doorkijkje in iemand zijn tuin.
Overal staan hortensia`s in tuinen en ook in grote potten
en
de stokrozen stonden ook uitbundig te bloeien.


Op een andere dag zijn we naar Zoutelande geweest
even uitwaaien en terrasje doen
Sylvia`s Quilts

Sylvia`s Quilts


Ook is de haven midden in Goes met de oude koopmanshuizen er
omheen
echt aan te bevelen.
Sylvia`s Quilts
Zo apart, je strijkt daar neer op een terrasje,
relaxed,
terwijl bijna om de hoek de drukte van de binnenstad is.

Dus al met al, vermaken we ons best!
Het wonen zo vlak bij het water,
Westerschelde, Oosterschelde
en
Noordzee,
bevalt ons prima,
altijd gezelligheid en wat te zien.

Ik ben opgegroeid in Den Haag, waar we vaak naar het strand in Scheveningen gingen.
Na jaren en jaren "achter de coniferen en tussen de bomen"
te hebben gewoond
is dit weer een (hernieuwde) nieuwe ervaring.

Fijn weekend,

groetjes Sylvia.






4 opmerkingen:

  1. Gezellig zo op stap en Zeeland is mooi. Heb familie die in Zeeland wonen en kreeg de eerste keer een rondtoer door het Zeeuwse.
    Ja de zee mis ik ook hier want ik ben opgegroeid in een havenplaats met strand. Vaak gingen we een wandeling over de dijk maken.
    Succes met je quilt en gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeeland vind ik ook altijd fijn om te zijn. Gelukkig heb ik een vriendin in Burgh Haamstede dus ieder jaar kom ik zeker wel een keer naar Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie plaatjes van Zeeland! Ik ben ook dol op zee, maar kijk vanuit mijn huis uit over de weilanden, die ik ook prachtig vind. Je 'georganiseerde bende' vind ik ook een lust voor het oog!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...