DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 28 augustus 2017

Inderdaad AF!

Vanmiddag de laatste rand aan de Whirligig top gezet.
Ik vond het een beetje te warm om buiten te zitten niksen of lezen.

Ik heb het formaat van de quilt veranderd dan dat het patroon aangaf.
Ook heb ik de rand anders gemaakt.

De bedoeling is dat de top in de breedte op ons bed moet passen.

Zo had ik het tot nu toe in afwachting van de top!


Ik dacht dat dit leuk zou staan, maar ik vind het zwart van het bed er onderuit niet mooi.

Toen dit geprobeerd.

Tot slot dit geprobeerd.
Ik vind dit nog het beste.
Alleen even de groene flappen die er onderuit steken wegdenken.
En dan misschien nog 2 kussens met hetzelfde quiltblok maken
of
andere kussens van een harig zacht materiaal.

Al met al vermaak ik me prima binnen.
In mijn uppie thuis; 
DH is een paar dagen toeren op de motor.
***

En eigenlijk schiet me dit te binnen:

Sinds onze verhuizing mis ik mijn wekelijkse en maandelijkse Bee nu best wel.
Dus ik dacht,
misschien
zijn er quiltsters in de omgeving van  Goes, die het leuk zouden vinden
om in nader overleg
 om de beurt bij elkaar thuis een middagje te patchen.

Mocht iemand dat een leuk idee vinden,
stuur dan even een mailtje.

Groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt lekker doorgewerkt Sylvia met een mooi resultaat! Staat gezellig op jullie bed. Goes is voor mij te ver, maar er zijn beslist wel geïnteresseerde dames. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden Sylvia en het staat mooi op je bed. Misschien kussens in dezelfde kleur als het dekbed dat er op ligt?
    Je kunt ook in het Quiltnieuws een oproep plaatsen of op Facebook van het Quiltersgilde.
    Gezellige avond
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit !
    Helaas is Goes ook voor mij te ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om zo'n smalle quit voor op bed te maken, fleurig hoor. Ik hoop voor je dat je een nieuwe bee kunt starten. Zou gezellig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zie geen mailadres dus dan hier. sylvia, iedere derde dinsdag in de maand is er een heel gezellige bee in oost-souburg. tussen middelburg en vlissingen.
    in de ark achter de kerk oranjeplein. echt aan te bevelen! inkom 6 euro.er komen meer quilters van buiten oost-souburg.je bent van harte welkom!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...