DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 27 augustus 2017

Bijna weer eens een top af!


Nog één rand te gaan, 
dan
heb ik sinds lange tijd weer eens een top af.

De rand heb ik al gesneden.
De randen wilde ik zoveel mogelijk op patroon er aan zetten.
Gelukkig klopt het aardig, redelijk, maar niet op de mm..........


Maar soms moet je dus roeien met de riemen die je hebt!
Deze bijpassende stof had ik zeker al  5 jaar geleden besteld
bij
de Jelly roll.

Ik kwam in ieder geval géén stof tekort maar ik moest wel 
3x nadenken
en nog eens meten
voordat ik het mes er in zette! 

Morgen maar weer eens verder gaan,
want
het vraagt toch altijd meer tijd dan je denkt,
even een rand eraan zetten!

Ik heb alleen de randen met de machine gedaan,
de
rest is met de hand genaaid.


Nu nog maar even lekker buiten zitten en
de bloempotten verzorgen.

Fijne avond nog.

Groetjes Sylvia.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige quilt-top ligt daar, is toch de whirlig (of zoiets?) ;-)
    Een voldaan gevoel als het af is, toch?
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk je eerste Zeeuwse top is klaar. De randstof past er goed bij. Daar kun je komende winter lekker onder wegkruipen als het koud is.
    Zonnige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...