DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 23 september 2022

Handwerk en opruimen.

Eindelijk is de top van mijn huizen klaar! Op een regenachtige middag de rand er omheen gezet.

ꀇSylvia`s Quilts

 

En nu ga ik nadenken hoe ik hem afwerk, dubbelen en quillten, maar dat dan alleen op de machine. Ik hoop dat hij daar dan al niet te groot voor is, in verband met het manouvreren onder de machine. We zien wel, zijn weer een stapje verder.


Onder tussen haak ik ook een randje aan mijn grote granny

ꀇSylvia`s Quilts


We hebben een paar verjaardagen achter de rug, DH 80 jaar, ikke 76 jaar en kleinzoon 16 jaar.

Wat klinkt dat al oud hè 80, maar hij is`t alles behalve dat, motorrijden, in de moestuin werken, nu in Limburg helpen met verhuizing van onze oudste dochter enz. Verder zijn we eens héél kritisch aan het kijken op onze zolder naar de inhoud van de dozen die daar nog staan. Stel dat je om één of andere reden zou gaan verhuizen, dan willen we die dozen niet weer meenemen. Dus dat wordt afstand doen van dingen waar je misschien mooie herinneringen aan hebt, maar niks meer meedoet en de [klein] kinderen maak je er ook niet blij mee. Kwestie van even een knop omzetten! Nu ga ik mijn eerste gevulde doos naar de kringloopwinkel brengen. Groetjes Sylvia.

1 opmerking:

  1. Even weer bij gelezen-- de laatste keer was het warm weer en eigenlijk nu ook voor de tijd van het jaar- 20° hier vandaag op 30 oktober en heb net het raam in de kamer dicht gedaan dat de hele dag open heeft gestaan omdat de gordijnen dicht gingen.
    Je huisjesquilt is mooi geworden met deze rand er om. Hoop dat je je lukt om het onder de naaimachine door te halen. Binnenkort hoop ik weer een cribquilt te maken voor kleindochter van 2 maand.
    Moeilijk he om zo radicaal spullen weg te moeten doen-- ben er ook nog steeds mee bezig en er staan toch tig dozen om uit te pakken omdat het een poos niet ging. Nu weer vrolijk verder.
    Gefeliciteerd nog met jullie beide verjaardagen en je bent zo oud als jij je voelt hoor! We schelen dus 2 jaar met elkaar ...
    Succes met het ontspullen en groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...