DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 24 oktober 2021

De quilt van de Quiltuitdaging is klaar.

 Is ook weer klaar!


ꀇSylvia`s Quilts

Het had nog wel wat voeten in aarde, qua rekenwerk en rangschikken.

Ik kon tijdens de uitdaging soms makkelijk aan de opdracht voldoen, omdat ik weesblokken en andere restanten van b.v. de mandjes gebruikte, waarvan ik dan een blok maakte.

Maar de maten van de blokken weken soms een beetje af, net iets groter of iets kleiner. Ik dacht dat zie ik wel met het in elkaar zetten. 

Dat heb ik geweten, uitrekenen tot drie cijfers achter de komma, maar het zit!

Ik heb hem in drie delen volgens de Quilt-as-you-go-methode op de machine gequilt.


ꀇSylvia`s Quilts



ꀇSylvia`s Quilts

En `s avonds een uurtje werken aan de legpuzzel,


ꀇSylvia`s Quilts

Venetië dit keer.

Soms vraag ik af; waarom vind ik moeilijke dingen doen zo leuk? Bij deze zat de rand van de lucht eerst verkeerd in elkaar en maar stuk voor stuk passen en meten, goed naar de vormen van de stukje kijken enz !!


                                                Inmiddels hangen de Courthousestep blokken weer op mijn board, dus ga ik daar maar weer eens mee verder.

ꀇSylvia`s Quilts



Vandaag hebben we nog een mooie dag, strak blauwe lucht en zon.

Fijne dag,

groetjes Sylvia.

1 opmerking:

  1. Je rekenwerk heeft wel succes gehad Sylvia, want het zit mooi in elkaar.
    Nu de courthousesteps en ook dat wordt vast een mooie quilt.
    Denk dat de moeilijke puzzels juist een uitdaging zijn en een makkelijke puzzel zit zo in elkaar en is vlug en daardoor saai om te maken. Net als quilts met een uitdaging.
    Geniet van deze zonnige zondag!
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...