DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 8 april 2020

We zitten allemaal in hetzelfde schuitje....

dat is wel duidelijk nu !

En wat komen er een mooie dingen voorbij op de diverse Facebook groepen.
Fantastisch!

Zelf doe ik ook elke dag wel wat aan
mijn hexagon bloemen.

©Sylvia`s Quilts
Voorlopig hangt het zo op mijn prikbord 
om
een beetje overzicht te hebben.

Vanmiddag maar eens een ontwerp
gemaakt met de juiste
maten erbij.
©Sylvia`s Quilts
Het verdient niet de schoonheidsprijs,
maar
ik snap het!!
Hoe het ingevuld wordt,
 dat zit
wel in mijn hoofd.

Gisteren nog even bij
een charmpack van Moda
de
"Chafarcani"

©Sylvia`s Quilts
erbij gehaald.
We hebben op 
gepaste afstand
even
met elkaar gepraat.
We missen onze Bee`s,
maar
WIE NIET?
Daarna gauw weer naar huis, 
ik
ben al 3 weken in geen winkel
geweest...!!

DH heeft vandaag nog wat boodschappen
gehaald,
want pas voor volgende week donderdag
heb
ik weer een stelling kunnen plaatsen
om
te laten bezorgen!

We kopen maar ruim in
(hamsteren niet!),
maar we willen zo min mogelijk zelf shoppen.

We hebben geluk, dat het lekker weer is
en
er nog in de tuin van kunnen genieten.
Schone ramen en dakgoten inmiddels!

Maar voor al die hardwerkende verpleegkundigen,
met beschermende kleding, mondkapjes ed op/aan
HULDE.


Vrienden van ons in Frankrijk mogen zelfs
hun huis en tuin niet uit.
Hun zoon brengt één keer in de week boodschappen,
die hij met een
 speciaal ingevuld formulier mag halen
en
brengen.

We moeten het met zijn allen nog maar vol zien te houden.
En vooral contact met elkaar houden.
Maar bovenal, gezond zien te blijven.

Sterkte allemaal,

groetjes Sylvia.

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Jullie ook en blijf gezond, dat is op dit moment het aller belangrijkste.
      Groetjes Sylvia

      Verwijderen
  2. Je hexagonbloemen worden mooi.
    Maak ook altijd een schets voor hoe ik de quilt wil maken en dat ziet er ongeveer ook zo uit.
    Boodschappen doe ik 1x per week en meer neem ik niet mee dan voor 1 week.
    Helaas komen er toch toeristen en die pik je er zo uit want die nemen het minder nauw met afstand houden.
    Pas goed op,blijf gezond en geniet van de mooie dagen.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik zorg ook dat we een week vooruit kunnen met de boodschappen. Zeeland zit aardig op slot wat betreft de toeristen.
    Het is allemaal wel heel erg vreemd. Ondanks alles prettige paasdagen.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Sylvia.
    Hoor van mijn broer en zus over hoe het bij jullie in Zeeland is.Wilde dat het in Drenthe ook zo zou gaan.
    Het voelt idd wat unheimisch aan deze toestand.
    Geniet van het mooie weer.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...