DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 20 april 2020

Van alles wat....

De boodschappen zijn weer thuisbezorgd.
Handig, maar je moet wel lang vooruit kunnen denken
en
wachten voordat het gebracht kan worden.
Het is mooi, dat het kan,
máár 
ik winkel liever in het "echt" !
***
©Sylvia`s Quilts
Stil op straat,
alleen af en toe druk met
bestelbusjes
om pakketjes te bezorgen.
***
Gisteren even gewandeld bij 
het strandje van Hansweert.
Vitamine D opgedaan
©Sylvia`s Quilts

en
even op een bankje naar de
voorbij varende schepen gekeken.
***

Ik moet nog 4 hexa blommen op
de ondergrond appliceren
dan
heb ik voldoende blokken om
aan het middenstuk vast te zetten. 

Onder tussen ben ik begonnen
met de naaimachine
om
de volgende rand;

©Sylvia`s Quilts
repen aan elkaar te naaien
en
op maat te snijden.
***

Mijn Modern Puzzle is klaar.

©Sylvia`s Quilts

Als hij zo hangt, lijkt hij groter dan hij in
werkelijkheid is vind ik.
Hij is 1x1 meter.
Maar was gewoon leuk om te doen,
alles op de machine 
en
 met de Quilts as you go methode.
***

Voor de variatie in de dagelijkse kost,
laatst
maar weer eens een quiche gemaakt

©Sylvia`s Quilts
***

En nu maar een kopje koffie drinken.
En ondanks het mooie weer,
blijf
ik zoveel mogelijk binnen
i.v.m. de pollen van de berk.
Tot en met eind van de week,
want
dan draait de wind
en
 zal het minder moeten worden.

Ik las namelijk met die Oostenwind, komen er veel
berken pollen uit Midden en Oost Europa onze kant op!
Je kunt het ook zien aan de laag stuifmeel op de auto`s
Klaar ben je!
Als dat alles is, valt het nog mee niet waar!

Blijf gezond en happy quilting.

Groetjes Sylvia.

2 opmerkingen:

  1. Wat een rust bij jou-eigenlijk wel heerlijk!
    Hier is het weer met de rust gedaan,want er rijden weer veel personen auto's langs....
    Mooi is je quiltje geworden en ook wel eens fijn om weer iets af te hebben.
    Sterkte met de pollen-zit ook op een andere windrichting te wachten.
    Gezellige dag ondanks alles.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind het soms wel te rustig, nu helemaal. Maar ja wat moet je?! Alles ligt plat, dus er maar gezond doorheen zien te komen.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...