DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zaterdag 13 juli 2019

Even de Zeelandbrug over.....

hier vandaan niet zo ver naar Zierikzee,
liever gezegd: Kerkwerve
naar
de open dag van de Quiltster.

Tja en als je daar dan in de winkel rondloopt,
is
het moeilijk om bij jezelf vol te houden,
dat
 je niks nodig hebt.
Heb ik -in principe- ook niet!
Maar toch...
een paar kleine lapjes als aanvulling op mijn
Twinkle sterren voorraad
en
© Sylvia`s Quilts

alvast maar de templates voor de Flowering Snowball.
Ik heb al een keer zoiets gemaakt in blauw,
maar
in een scrappy uitvoering lijkt het me ook leuk.

©Sylvia`s Quilts.
Hier bekijk ik een gedeelte van de nu populaire quilt "Fleur".


Hieronder een paar foto`s,



Ook van de kleine tentoonstelling in de kerk.
En bij de expo hingen verschillende quilts die ik ook gemaakt heb,
zoals deze:
de Whirligig van Brigitte Giblin

en de Antieke Sampler van Di ford 

©Sylvia`s Quilts
De antieke quilt van Guute.


©Sylvia`s Quilts
en nog meer heel veel moois

©Sylvia`s Quilts

© Sylvia`s Quilts
Een heleboel dames waren druk aan het werk in de diverse workshops.

Al met al was het gezellig
om er een kijkje te nemen.

Fijn weekend verder,

groetjes Sylvia.



6 opmerkingen:

  1. Dank voor het meekijken dmv jouw foto's. Voor mij even te ver weg. Maar hier weer andere winkels in de buurt. Fijn weekend!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om zo dichtbij te wonen bij de Quiltster, ben er nog nooit geweest, maar vast de moeite waard. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wat dacht je van de Quilterie op 4 km afstand?! Lekker dichtbij, daar zit ik ook op de Bee.
      Groetjes Sylvia.

      Verwijderen
  3. Heerlijk zo dichtbij quilt winkels!
    Al zijn de verleidingen ook groot om 'even' te kijken in de winkel naar lapjes.
    Mooie quilts en oh de Antique Wedding Sampler van Di Ford -nog steeds niet af.....
    En de Twinkle Stars ook nog niet aan begonnen.
    Eerst huis in de verkoop en dan weer verder quilten.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan heb je in ieder geval op quiltgebied iets om aan te beginnen of mee verder te gaan, na de verhuizing!!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...