DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 27 juni 2019

Zo maar....

Eigenlijk zou ik wel weer kunnen beginnen met:
"De tijd vliegt voorbij......",
maar dat wordt ook zo afgezaagd!
Maar het is wel zo,
alweer
3 weken geleden dat ik postte.

Eigenlijk heb ik wel steeds gewerkt aan
 mijn Twinkle,Twinkle challenge.

De tussenstand is nu zo ver,
in willekeurige volgorde opgehangen.
©Sylvia`s Quilts
Dus er komen elke keer weer wat sterren bij.

Verder vrienden op bezoek gehad.
Altijd gezellig!

Voor de verandering een keer `s avonds nog naar de HAP
geweest;
vanwege een bloedneus die niet wilde stoppen.
Vreselijk irritant
en
dan krijg je een tampon in je neus,
volgende dag bij de huisarts eruit laten halen e.d.
Te danken aan de bloedverdunners die ik moet gebruiken!
Ggrrr......!

Twee oppasdagen gehad bij DD in Limburg,
dit keer
op 2 schattige kittens van 10 weken oud.

En die gaan me toch tekeer met elkaar!!
Werkelijk heel de dag doorlopende voorstelling
met
een bioritme om U tegen te zeggen.
Spelen, eten, drinken, poepen, plassen en slapen
en
dan weer spelen, eten, drinken enz.
Zo grappig.

©Sylvia`s Quilts
Hier liggen ze weer even uitgeteld!

Gelukkig, althans dat vind ik, is het weer nu aangenamer!
© Sylvia`s Quilts.
Deze Oostenrijkse hanggeraniums houden
wel van een beetje zon!
Dus al met al zijn en blijven we bezig met van alles
en
nog wat.
En zo hoort het ook, we kijken naar de geraniums,
maar zitten er
niet achter......!!

Groetjes Sylvia.





4 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, die kittens!!! En je twinkelt er weer lekker op los, heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel vermakelijk die kittens! En af en toe een paar steekjes zetten, dan schiet het toch nog op.

      Verwijderen
  2. Ja kittens zijn leuk lief en soms behoorlijk ondeugend!
    Mooie geraniums zijn deze Oostenrijkse -had ik eigenlijk ook beter kunnen doen voor -pal zuiden.
    Je bent al ver met de sterren -nog niet begonnen want eerst de verkoop van het huis. De tuin kost ook veel tijd en ja zo zit ik ook niet achter de geraniums! lol
    Goed weekend
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig maar dat we ons niet hoeven te vervelen , máár gisteren zat ik wel "achter de geraniums" vanwege de hitte.
    Ppff, ik vind die hoge temperaturen niks!
    Staat je huis al te koop?
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...