DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 23 december 2018

De donkere dagen voor Kerst....

soms kun je dat met recht zeggen.
Grauw, grijs, regen en wind!
Soms,
althans hier in Zeeland zon met blauwe lucht
en
dan zien we dat we met onze zonnepanelen
toch
nog een respectabel aantal KWH `s "binnen" hebben gehaald.

Binnen is het gezellig met de kaarsjes aan.
Kerstboom en boompje aan
en
Kerststukjes met glitters!

Met de Kerststukjes maken
was
 ik de afgelopen tijd aardig druk.
Ze staan niet allemaal hier in huis,
zijn
ook een paar "weggevertjes" bij!

©Sylvia`s Quilts


©Sylvia`s Quilts

©Sylvia`s Quilts



©Sylvia`s Quilts


©Sylvia`s Quilts

Ontspannend om te doen, vind ik,
maar
het nadeel is,
dat het patchen er even bij inschiet!
Maar ja, het is het één of het ander!

Ik heb mijn nog "naamloze" top
met het broderie perse middenstuk
door laten quilten.

Via "De Quillterie" in Kapelle-Biezelinge
door
Jolanda Noordwijk.

©Sylvia`s Quilts



©Sylvia`s Quilts

©Sylvia`s Quilts

©Sylvia`s Quilts


Een ongekende luxe
en 
nu alleen nog de bies er aan
en
dan heb ik sinds lange tijd
weer eens een
AFFO.

****

Ik wens iedereen

©Sylvia`s Quilts


en een voorspoedig, creatief , liefdevol en gezond 2019!

Tot volgend jaar,

groetjes Sylvia.

8 opmerkingen:

  1. Ook dat kan je goed, kerststukjes maken. Bloemschikken doe je ook graag, dat heb ik wel eerder gezien. En het is waar, je kan de tijd maar één keer besteden. Als je maar lol hebt in wat je doet. Ook voor jullie fijne kerstdagen. 🎄🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerststukjes, knap dat je dat kunt. Ik doe zomaar wat, heb er niet echt "feeling"voor.
    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit bij de Vrouwen van Nu en daar hebben we met bloemschikken 2 deskundigen die ons les geven. Vandaar mischien!
    Fijne Feestdagen. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemstukken heb je gemaakt Sylvia.
    Jullie ook gezellige Kerstdagen en een voorspoedig gezond en creatief Nieuwjaar
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne kerstdagen en een goed en gezond 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, al die kerststukjes! En ik ben ook van plan mijn volgende quilt te laten doorquilten. Scheelt zoveel tijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...