DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 26 juli 2018

Mij zien ze vandaag niet meer buiten....

vreselijk wat een hitte.

En dan te bedenken dat toen we in Frankrijk woonden
we met deze temperatuur
zonder airco in de auto boodschappen 
gingen doen.
En we overleefden het ook!!

Maar nu ik een dagje ouder word/ben...kan ik
minder goed tegen de warmte!!

En gelukkig heeft dit huis toen we het kochten
beneden en boven airco.
Dus nu met de airco aan
eens even foto`s maken van mijn Lily`s.
© Sylvia`s Quilts
Alvast wat "groentjes"er bij gezocht.
© Sylvia`s Quilts
Ze blijven nu keurig opgeborgen 
tot eind augustus met
 de ontknoping van de quilt in Het Klossie.

En dan nu mijn zomerse maaltijd,
 favoriet bij de kleinkinderen, die nu hier zijn
maken.
Homemade tomatensoep, zelfgemaakte kipnuggets en watermeloen met feta.

Probeer het (hoofd) koel te houden tot de volgende keer!

Groetjes Sylvia.

3 opmerkingen:

  1. Alles op een lager tempo en dat redden we het goed. En binnen de koelte, 25,5 gr (😉😎) op zoeken. Ik moest nog naar de stad. Nu dat doe ik morgenochtend wel.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja groot gelijk 's morgens is het nog te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kan ik me zo voorstellen ik kom ook bijna niet buiten in de middag ben er duizelig van dus rustig aan doen. Ben erg benieuwd naar het vervolg van de Lily. En verder keep t cool.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...