DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 18 maart 2018

Hoe toepasselijk om met de "Winterse Hexjes"....

bezig te zijn.
Wat is het koud hè,
die snijdende wind vreselijk.

Dus al met al lekker bezig zijn,
gisteren en vandaag met 
de
"Winterse Hexjes".

We zijn nu bij week 11
en 
© Sylvia`s Quilts
tot nu toe moet het er zo uit gaan zien.

Ik ben nu bezig om alles 
aan
elkaar te naaien.

Maar van tijd tot tijd moeten de handen
 even iets anders 
"onder handen"
hebben.

Toen ik boven kwam, dacht ik ineens
aan
een doos lapjes, met stukjes,
die ik ooit voor 5 euro
op een brocante in Frankrijk had gekocht.

Sommige stukjes zijn al in een cirkel geknipt omdat
de mevrouw die ze verkocht er
dozen mee bekleedde.
Zo af en toe heb ik er al wat van gebruikt.


Nu er een poosje lol mee gehad.
© Sylvia`s Quilts.

Alles op kleur gesorteerd en 
ik zag al allemaal leuke hexjes, voor een andere top langskomen.
Toen maar weer alles in de lade terug gedaan
met spijt 
omdat ik maar 2 handen heb en een dag maar 24 uur!!
Wie weet komt dat er nog een keer van?!

Nu maar eerst eens wat tijd achter de potten en pannen
doorbrengen.
Gebakken pastinaak met wortel en champignons voor mij
en
DH een steviger hapje uit de vriezer!

Fijne avond,

groetjes Sylvia.

8 opmerkingen:

  1. Je krijgt vanzelf ideeën als je met wat lapjes in je handen zit.
    Eet smakelijk en gezellige avond
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou combi-kleuren voor de Winterse Hexjes is zo mooi, ik hou van roze en blauw! En die lapjes, zo heerlijk om er in te grabbelen!
    En dat je soms iets anders moet doen, dat heb ik ook, ik kan niet de hele tijd hetzelfde doen, dus hier wordt het ook afgewisseld.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad heel erg leuk jouw kleurtjes
    Succes verder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tijd tekort koen, praat me er niet van. Erg leuk, zoals je hexjes eruit zien en wat een leuke Franse lapjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Hexjes zien er geweldig mooi uit. En wat heerlijk zon doos met lapjes waar je zo in kunt graaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om al die verschillende winterse hexjes te zien. Iedere week een ander hexblokje het blijft spannend.
    Groeten\
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is jouw versie van de hexjes leuk! ik hink een beetje achterop, maar dat komt vanzelf weer goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...