DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 30 maart 2018

Helemaal bij!

Ik ben helemaal bij met mijn "Winterse hexjes"

© Sylvia`s Quilts

Morgen weer de nieuwe week-opdracht,
ben benieuwd!

Iedereen fijne Paasdagen,
Deze vaas van de week opgemaakt op bloemschikken.

groetjes Sylvia.




5 opmerkingen:

  1. Het is erg mooi zo. Ben ook benieuwd naar de nieuwe weekopdracht. Ook voor jullie fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er erg mooi uit. Fijne Paasdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt die van jou mooi, Sylvia!
    Fijne Paas-dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wordt mooi Sylvia. Ik ben bijna bij. Zo nog wat doen. Ook fijne Paasdagen.🐥🐣🐥🐣🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi, ik ben nog zo ver niet, dit weekend maar eens een inhaalslag doen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...