DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

woensdag 7 februari 2018

De laatste loodjes!

Naar ik mag hopen van mijn zware verkoudheid.
Ik heb wel een anti-griep prik gehad en 
eerlijk
gezegd of het nu dan een zware verkoudheid met veel hoesten is
of
toch griep?
Maakt mij niet meer uit, je voelt je gewoon belabberd 
en
je maakt een hoop herrie in huis
met het gesnotter en hoesten.
En je ziet er niet uit!!!

Omdat ik af en toe even iets wilde quilten,
heb ik de AWS weer ter hand genomen.
Ik dacht nog 1 driehoek, dan ben ik klaar!
©Sylvia`s Quilts

Klopt maar toen was ik de rand vergeten!
Ik wilde er eigenlijk niet zoveel aan quilten,
liever niets,
maar dat is ook geen gezicht.

Het gevolg is dat ik nu nog drie randen moet doen.
© Sylvia`s Quilts

Eén rand is klaar,
simpel een takje met hier en daar een blaadje.
Dus toch grote stappen, gauw thuis!!

Voorlopig denk ik dat dit de laatste grote quilt is,
die
ik zelf doorquilt.
Soms vind ik het wel leuk om te doen, maar vaker eigenlijk niet.
En mijn vingers vinden het al helemaal niets!!
Maar ja zeg nooit:Nooit!

De AWS is weliswaar géén 10 jaren plan geworden,
maar wel een 4 jaren plan vanaf het begin!
Met natuurlijk allerlei andere quilt tops tussendoor.

Fijne dag verder,

groetjes Sylvia.




7 opmerkingen:

  1. De aanhouder wint sylvia, nog even volhouden en dan is tie echt klaar...
    Wat is tie mooi zeg. Prachtig quilt.
    Beterschap hoor.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar zo komt dan toch het eind in zicht en deze quilt is/wordt wel heel mooi! Top!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap, fijn om wel wat te handwerken ondertussen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gatsie, griep is zo vervelend en je wordt er zo moe van! Beterschap!
    Nog wat randen en je bent klaar met je AWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je AWS zover is. Ik vind dit zo'n mooie quilt !!
    Beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De laatste loodjes he. Een quilt maken is o zo leuk om te doen maar dan dat doorpitten? Maar als de quilt dan af is heb je ook recht op de eerste prijs. Veel succes en beterschap.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap met de laatste loodjes van je griepellende.
    Succes met de laatste 3 randen van de AWS. Daarna mag het aan de muur of op bed?
    Gezellige zondag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...