DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

donderdag 25 januari 2018

Gisteren op de Bee bij


Sinds een paar maanden ben ik daar één ochtend in de maand.

Héél gezellig met plm 10 dames
en
dan weet je hoe het gaat op een Bee.

De één was bijvoorbeeld even de weg kwijt m.b.t. het wel of niet spiegelen
van
malletjes.
Dat kan knap verwarrend zijn.

De ander werkt onder het praten en lachen rustig door!

Een uitstapje naar beneden naar de winkel
is
natuurlijk ook nooit weg.
Vooral als je aan een nieuw project wilt beginnen
dan
kun je rustig de stofjes bij elkaar zoeken.

Nu rijd ik 16 km naar Heinkenszand
maar 
medio mei 2018
 gaat de
De Quilterie verhuizen naar
Kapelle-Biezelinge.
En laat dat nou bij wijze van spreken
bij mij
 om de hoek zijn,
2,5 kilometer maar.

Prettig geregeld dus!

Natuurlijk ben ik wéér vergeten foto`s te maken.

Deze lapjes kan ik nog wel gebruiken 

©Sylvia`s Quilts

vooral voor mijn Rose Star blokken.

Hier de vierde in wording.
©Sylvia`s Quilts

Bij mijn kruimel quilt heb ik toch maar achteruit gewerkt.

©Sylvia`s  Quilts

Er komt een andere sashing tussen,
met een rand van dezelfde stof.
Je moet de kruimels nou ook weer niet overdrijven,
want dan duizelt het voor je ogen!

Fijne dag,

groetjes Sylvia.

4 opmerkingen:

  1. Altijd gezellig een Bee. Een mooi blok gaat dat worden.
    Fijne dag.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd gezellig met een aantal gelijkgestemden bij elkaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig voor je Sylvia dat je één keer per maand naar die Bee kan gaan. En dan dadelijk lekker dichtbij voor jou. Zelf ga ik ook naar verschillende Bees. Ik vind dat altijd heerlijk. Het is wel moeilijk om steeds de verleidingen in de winkels te weerstaan.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om een Bee zo dichtbij te hebben, straks!
    Ja, achteruit werken is niet leuk, soms wel nodig!
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...