DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

vrijdag 13 mei 2016

Lekker `s zomers!

Volgens de weerberichten vandaag voorlopig alweer
even de laatste dag van het zomerse weertje!
Maar ja, er zullen er nog wel meer volgen.

Trouwens een klein beetje regen zou ook geen kwaad kunnen,
alles is geel van het stuifmeel
vooral hier op de oprit van de berk, 
waar ik toevallig allergisch voor ben!?!

Zojuist nog maar een zomerse salade op tafel gezet,
Sylvia`s Quilts
met gebakken kipfilet en 
dolma (gevulde wijnbladeren met rijst en munt)
met biologische yoghurt.
een heerlijke combinatie.

Ook een nieuwe combinatie gemaakt voor een rozet
van de 
Passacaglia.


Fijn blok om aan te werken in de tuin
met een kopje thee bij de hand.

Vorige week nog twee foto`s genomen 
van de tulpen velden
hier om de hoek.

Voordat ze de koppen ervan gaan snellen!


Altijd zo een mooi gezicht,
al die kleuren op een rij.

**

Doordat ik klaar ben met het schrijven op mijn 


en ik niet hoef te broeden om een nieuw hoofdstuk 
daarvoor in elkaar te flansen....,
is het
toch wel een beetje "leeg" in mijn hoofd!

Nou ja, dat zal ook wel weer wennen!

Fijne Pinksterdagen,

groetjes Sylvia.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroon is de Passacaglia toch, heb er al verschillende van gezien op www. Prachtige bloemenvelden, zo mooi om er dichtbij te wonen, zodat je regelmatig foto's van kan maken! En de salade ziet er overheerlijk uit, lekker voor een zomerse dag!!!
    Liefs en fijne Pinksterdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hier is het zulk slecht weer. Wij willen ook zo graag zon.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was gisteren nog een heerlijke dag en nu kunnen we binnen weer aan de slag.
    Je salade ziet er heerlijk uit De bollenvelden route heeft zoonlief die bij je om de hoek woont gereden en ook foto's van gemaakt waarvan eentje met kleindochter tussen de tulpen.
    Gezellige Pinksterdagen
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie rozet in wording maar ook het bord met een lekkere
    maaltijd ziet er kleurig uit.
    Over het weer hoor je mij niet klagen na de vreselijke koude dagen toen wij aan zee waren was ik haast vergeten hoe warm een zonnestraal kan zijn.
    Fijne dagen.
    Groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...