DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

zondag 1 mei 2016

Een begin en een eind.

Een nieuw begin van een quilt,
welke ik samenstel uit blokken/patronen,
die ik nu leuk vind om te maken.



De broderie pers nodigt uit tot het
creatief samenstellen van een bloemenkrans.



Gemaakt met de feston steek op de machine.

De zandlopers volgens een snelle methode
ook met de naaimachine
en praktisch alle stofjes uit de serie
Le Bouquet Francais.
Hier en daar aangevuld met een ander lapje
om wat meer contrast te krijgen.

Op de foto zitten de zandlopers nog niet aan elkaar genaaid,
dus daar ga ik eerst mee verder.
****

Hier met quilten een nieuw begin,
maar op mijn andere blog
van 

ben ik aan mijn laatste hoofdstuk toe

IN EEN STROOMVERSNELLING.

**

Vanaf oktober 2013 heb ik met plezier gewerkt aan de hoofdstukken.
Ik had toen al 130 bladzijden in "voorraad" 
en 
uiteindelijk zijn het 226 bladzijden geworden,
met een totaal van 78.737 woorden!

Vooral voor onze kinderen en kleinkinderen 
vinden we
het een mooi document om later nog eens door te lezen.
Dus er wordt gauw een blogboek van gemaakt!

Ik zal mijn deadline van twee keer in de maand een hoofdstuk schrijven
en
foto`s er bij zoeken,
gaan missen.

En
bij deze wil ik mijn meest trouwe lezeressen van harte bedanken
voor hun reacties en contact daardoor
over en weer!
Ik heb het altijd erg op prijs gesteld.

Fijne zondag.

Groetjes Sylvia.





.

1 opmerking:

  1. Leuk blok met de bloemenkrans.
    Een nieuw begin van een quilt maar wat jammer dat vandaag de laatste aflevering is van daarginds.
    Kun je niet een nieuw verhaal beginnen? Je schrijft zo gezellig.
    Veel quilt plezier en gezellige zondag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...