DAARGINDS, de groene heuvels

Neem ook een kijkje op mijn andere blog,

http://daarginds-in-de-groene-heuvels.blogspot.nl/

over onze kennismaking met Frankrijk, daarna onze zoektocht naar een leuk stekkie....!
Waar? Daarginds.................

maandag 8 april 2013

De VariaHex top vordert.

Zo beetje bij beetje !


Iedere dag een paar steken (of nog een paar meer dan), maakt toch dat ik al aardig ben gevorderd met de VariaHexen.

Op één blokje na, rechtsonder heb ik er nu 7 rijen van 8 stuks horizontaal opzitten.

Nu ben ik even door mijn voorraad Hexjes heen, dus daar eerst maar weer mee aan de slag.

Hoeveel rijen het gaan worden, dat zie ik nog wel. 

Groetjes Sylvia.




5 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes Sylvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...